• وبلاگ : مديريت استراتژيك، مديريت بازاريابي و تجارت بين الملل
  • يادداشت : رزومه
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سلام 
    عالييييييييييييييييي
    + ليلا مرادي 


    با سلام

    نمي دانم آيا پيامي که ارسال مي کنم بدست آقاي دکتر صفري استاد درس بازاريابي صنعتي پرديس فارابي دانشگاه تهران مي رسد يا خير. با اين حال از شما استاد عزيز تقاضا دارم چنانچه اين پيام درست ارسال مي شود به تقاضاي اينجانب پاسخ مثبت ارائه نمايد. آقاي محمد رضا قنواتي از هم دانشجوي هاي من در درس بازاريابي صنعتي ترم 1 ورودي 93 مي باشد و نمره ايشان قبل از اعتراض 14 اعلام شد ولي بعد از اعتراض به 9 کاهش يافت. از آنجاييکه ايشان همکار اينجانب در شرکت ملي حفاري ايران- اهواز مي باشد لذا کاملا اطلاع دارم که چقدر براي اين درس فعاليت کرد تا مقاله خوبي در خصوص اداره تدارکات شرکت به شما ارائه نمايد و نيز با وجود شاغل بودن براي خواندن وقت مي گذاشت. خواهشمند است در صورت امکان در در خصوص نمره ايشان تجديد نظر فرماييد . (اينجانب نيز اين درس را واقعا دوست داشتم و با وجودي که رشته من زبان انگليسي بود و سعي کردم کتاب را خوب درک کنم اگرچه بايد بيشتر تلاش مي کردم تا موفق تر باشم ). پيشاپيش از لطف و کرم جنابعالي کمال تشکر را مي نمايم.

    با تشکر فراوان

    ليلا مرادي

    + شاگرد اول 
    سلام بر شما
    رزومه شما باعث مباهات است از اينکه با جوان مستعد و پرتلاشي مثل شما آشنا شدم از خداوند سپاسگزارم . شما تحسين برانگيز هستيد احسنت . به حودتان بباليد.
    اميدوارم پيشرفت و موفقيت هر چه بيشترتان را شاهد باشم.
    يکي از شاگردان شما
    ممنون.بسيار علي
    + سعيد 
    با سلام و درود بر شما آقاي دکتر محمد صفري کهره من هم اهل هليلان هستم سنم 18 سال و فارق تحصيل پيش دانشگاهي رشته ي رياضي فيزيک از شهر توحيد هستم شما مايه ي افتخار مردم هليلان و حتي کشورمان ايران مي باشيد و حتي الگوي بنده در تمامي مراحل زندگي حتي در تحصيل ، ضمن آرزوي موفقيت براي شما دوستدار شما سعيد